Facebook pixel
Lunchklubb

Vanliga frågor

Är det något du undrar över? Här hittar du svar på det mesta om Findus Lunchklubb.

  • Sortiment

    Vilka rätter/produkter ingår?
    Alla färdiglagade enportionsrätter som ingår i Findus Lunchklubb hittar du här. Du samlar alltså poäng oavsett vilken maträtt du väljer. Låt dig väl smaka!
  • Koder

    Var hittar jag koden?
    Kodens placering på Dagens

    I förpackningar av Findus Dagens sitter koden på utsidan av tallriken.

    Kodens placeringe på förpackningen

    På förpackningar av Findus Green Cuisine sitter koden på undersidan av förpackningen.

    Hur registrerar jag koder?
    Du registrerar den 8-siffriga koden på finduslunchklubb.se/registrerakod (Du behöver vara inloggad).
    Jag kan inte utläsa koden
    Kontakta konsumentkontakt@se.findus.com, så hjälper vi dig. I mejlet anger du vilken maträtt det gäller, koden (den som börjar med L) samt klockslaget (som du hittar tryckt vid bäst-före-datumet).
    Min kod fungerar inte
    Kontrollera först att du skrivit in rätt siffer- och bokstavskombination. Kontakta sedan konsumentkontakt@se.findus.com om problemet kvarstår. I mejlet anger du koden samt vilken maträtt det gäller så hjälper vi dig.
    Det finns ingen kod alls
    Det kan hända att en rätt saknar kod och det beror i så fall på ett fel i tillverkningen, vilket vi förstås beklagar. För att dina poäng inte ska gå förlorade, vänligen kontakta konsumentkontakt@se.findus.com. Spara ytterförpackning. I mejlet anger du vilken maträtt det gäller, koden (den som börjar med L) samt klockslaget (båda hittar du vid bäst-före-datumet).
  • Premier och poäng

    Premien finns inte kvar på sajten
    Vi förbehåller oss rätten att ändra bland premier på sajten. För att du ska kunna planera dina premieval, ser vi dock alltid till att förvarna. Några veckor före en ändring sker, skickas e-post till den adress du angivit i din profil med information om den aktuella förändringen.
    Premien är slut/har inte kommit/fungerar inte
    Vänligen kontakta kundservice@customer.se med ditt ärende.
    Hur snabbt får jag min premie?
    Det tar för närvarande upp 1-2 veckor från beställningstillfället till dess att du har din premie.
  • Medlem­skap

    Jag har avslutat mitt medlemskap – vad händer med mina poäng? Kan jag ge dem vidare till en vän?
    Medlemskapet är personligt och dina poäng kan inte överlämnas till annan person. All information finns i medlemsvillkoren.
    Kan vem som helst vara med i Findus Lunchklubb?
    Medlemskap i bonusprogrammet "Findus Lunchklubb" är personligt och beviljas endast personer som har fyllt 16 år och är bosatta i Sverige. Företag och andra juridiska personer kan inte bli medlemmar, ej heller personer anställda av Findus Sverige AB (Findus).
    Jag har frågor kring innehållet i maten. Vem vänder jag mig till?
    Mer information om innehållet i maten hittar du i produktbeskrivningarna under rubriken Maträtter. Om svaret på din fråga inte finns där, vänligen skriv till konsumentkontakt@se.findus.com.
    Kostar det något att vara med i Findus Lunchklubb?
    Nej, att vara medlem i Lunchklubben är kostnadsfritt.
    Hur avslutar jag mitt medlemskap?
    För att avsluta ditt konto i Findus Lunchklubb, vänligen kontakta konsumentkontakt@se.findus.com.